Keyboard ALT + g to toggle grid overlay
Geniet vrijblijvend van uw Autodesk-software met onze geldteruggarantie. Probeer het 30 dagen en als u niet tevreden bent, krijgt u het bedrag van uw een- of driejarige abonnement volledig vergoed.
Hoe kan ik de bestelling van mijn abonnement annuleren? |
Bestellingen van abonnementen op Autodesk-software die rechtstreeks via de Autodesk-website worden geplaatst, worden meteen verwerkt en kunnen alleen worden geannuleerd door contact op te nemen met de klantenservice van Autodesk. Als u ervoor kiest om niet langer toegang te willen tot en gebruik te willen maken van de software of services waarop u zich hebt geabonneerd, moet u binnen 30 dagen na de oorspronkelijke aankoop contact met ons opnemen om een annuleringsverzoek in te dienen.
Hoelang duurt het voordat ik mijn restitutie ontvang? |
Als uw restitutieverzoek is goedgekeurd en verwerkt door Autodesk (normaal gesproken binnen vijf tot zeven werkdagen), wordt het krediet overgemaakt naar de betalingsmethode die staat vermeld in uw Autodesk-account. Neem contact op met de bank die de kaart heeft uitgegeven over wanneer het krediet op uw rekening staat. Toegang tot gerelateerde software en services wordt beëindigd zodra uw restitutie is verwerkt.
Kan ik een automatische verlenging annuleren? |
Uw softwareabonnement wordt automatisch verlengd wanneer uw contract vervalt om ervoor te zorgen dat u altijd toegang hebt tot uw Autodesk-software. Er wordt een nieuwe abonnementstermijn in rekening gebracht op de verlengingsdatum die staat vermeld in uw Autodesk-account. Zie Een abonnement annuleren voor meer informatie.
U kunt de automatische verlenging op elk gewenst moment vóór de verlengingsdatum annuleren. Ga hiervoor naar uw Autodesk-account. U hebt dan nog tot de verlengingsdatum toegang tot uw software en services, maar er wordt niet automatisch een bedrag in rekening gebracht voor de nieuwe termijn. Vanaf de verlengingsdatum voor uw abonnement hebt u geen toegang meer tot uw software en services.
Wat moet ik doen als ik mijn aankoop heb gedaan bij een reseller? |
Het retourbeleid voor aankopen en verlengingskosten van externe verkopers, zoals retailers of erkende Autodesk-resellers, kan verschillen per verkoper. Neem rechtstreeks contact op met uw verkoper voor informatie over het retourbeleid.
Waar kan ik technische ondersteuning krijgen? |
Neem contact op met de technische ondersteuning voor probleemoplossing op de manier die het beste voor u werkt: via de telefoon, online chat, e-mail of hulp op afstand via uw bureaublad. Bekijk al uw ondersteuningsopties.