Belangrijke update voor uw aankoopervaring

Dit is alles wat u moet weten

Bekijk hoe u uw Autodesk-offerte kunt aanvragen, controleren en accepteren. Zo kunt u sneller dan ooit aan de slag.

Wat verandert er?

Op 16 september 2024 worden wijzigingen aangebracht in de manier waarop u uw producten aanschaft en verlengt.

Als u met een Autodesk-partner werkt, blijft u samenwerken voor offerteaanvragen, ondersteuning en training. U ontvangt echter nu een offerte per e-mail van Autodesk en betaalt direct vanuit uw Autodesk-account.

Deze update van het aankoopproces is een voorbeeld van onze inzet om uw klantervaring voortdurend te verbeteren.

Waarom we deze wijzigingen doorvoeren 

Persoonlijke ervaringen

De basis leggen voor een ervaring die is afgestemd op uw behoeften.

Voorspelbare prijzen

Consistente prijzen, ongeacht de manier waarop u aankopen doet.

Gestroomlijnd proces

Meer gemak dankzij de verbeterde mogelijkheden voor selfservice in uw profiel.

Hoe u ervoor zorgt dat u er klaar voor bent

Als u zich wilt voorbereiden op uw volgende aankoop of verlenging, moet u mogelijk Autodesk als leverancier bij uw bedrijf instellen voor betaling van facturen. Ga naar de pagina voor leveranciersinstellingen om de informatie te vinden die u nodig hebt.

Veelgestelde vragen

Wat verandert er aan de aankoopervaring?

Bij het nieuwe aankoopproces voor abonnementen configureert uw partner uw offerte (die u van Autodesk ontvangt) en blijft deze betrokken bij alle fasen van de pre-sales- en post-sales-ervaring, met uitzondering van de feitelijke transactie, die rechtstreeks tussen u en Autodesk zal plaatsvinden.

 

Autodesk streeft ernaar uw ervaring te verbeteren door het transactieproces te stroomlijnen en u meer persoonlijke service te bieden.

Waar kan ik ondersteuning krijgen?

We begrijpen dat veranderingen soms overweldigend kunnen zijn, maar we hebben alles aan gedaan deze overgang zo soepel mogelijk te laten verlopen. We raden u aan naar het helpcentrum van de klant te gaan, waar u gedetailleerde informatie over het nieuwe aankoopproces kunt vinden. Neem voor meer informatie contact op met uw partner of verkoopvertegenwoordiger van Autodesk.

Zijn er producten die niet in de nieuwe koopervaring zijn opgenomen?

De volgende producten zijn momenteel uitgesloten van de nieuwe koopervaring:

 

Assemble Enterprise, Assemble Office, Assemble P6 Connect Office, Assemble P6 Connect Project, Assemble P6 Connect Region, Assemble Procore Connect Office, Assemble Procore Connect Project, Assemble Procore Connect Region, Assemble Project, Assemble Region, Assemble Region, Assemble (op basis van account), Autodesk Construction Operations Bundle (op basis van account), Autodesk Preconstructiebundel (op basis van account), Autodesk VDC bundel (op basis van account), Autodesk Within Medical, BC Pro - International, Bid Board Pro - International, BIM 360 Build - Packs, BIM 360 Cost, BIM 360 Enterprise, BuildingConnected BC Pro, BuildingConnected Bid Board Pro, BuildingConnected TradeTapp, CAM Services, CFD - Premium, Constructielek - Maak verbinding, FlexSim, Maya met Softimage, PlanGrid, PlanGrid - Add-On, PlanGrid - Crane, PlanGrid - Dozer, PlanGrid - Enterprise, PlanGrid - Nailgun, PlanGrid - Services, Post Processor - Premium, PowerInspect Premium, PowerInspect Ultimate, PowerMill Premium, PowerMill Standard, Standard Mill Ultimate, PowerShape Premium, PowerShape Standard, PowerShape Ultimate, ProEst Cloud Subscription, ProEst Costbook, Pype Autospecs, Pype Autospecs & SmartPlans, Pype Bundle, Pype Closeout, Pype Closeout & eBinder, PeBinder, Pype SmartPlans, Structural Bridge, VRED Core, VRED Render Node

Hoe moet ik mijn aanstaande verlenging aanpakken?

Vanaf 16 september is de nieuwe aankoopervaring beschikbaar voor verlengingen van de meeste Autodesk-producten. Als u een offerte voor de verlenging nodig hebt, kunt u contact opnemen met uw partner of kunt u uw abonnement rechtstreeks verlengen in uw Autodesk-account.

 

Bij het nieuwe proces worden automatische verlenging van uw abonnement en eventuele nieuw aangeschafte abonnementen automatisch uitgevoerd. U kunt deze functie echter uitschakelen in uw account als u bij elke verlenging liever een nieuwe offerte ontvangt.

 

Wanneer u een driejarig abonnement afsluit of verlengt, blijft de prijs die u betaalt hetzelfde gedurende de looptijd van het contract.