Asset 12 Asset 10 Asset 15 Asset 15 autodesk_icon_font_04_06_16_kl Asset 11 autodesk_icon_font_04_06_16_kl autodesk_icon_font_1_18_17_start_over-01
  • België - NL

    We have redirected you to an equivalent page on your local site where you can see local pricing and promotions and purchase online.

    Stay on our U.S. site

Keyboard ALT + g to toggle grid overlay

Producten vergelijken

Maya vs. Maya LT

Bekijk de verschillen tussen de Maya- en Maya LT-software.

Producten vergelijken

U kunt de selectie van het standaardproduct in de vergelijking niet opheffen.

Selecteer een ander product om te vergelijken voordat u de selectie van dit product opheft.

U hebt het maximumaantal producten geselecteerd dat kan worden vergeleken. Hef de selectie van een product op voordat u een ander product selecteert om te vergelijken.

Producten

Uitgebreide 3D-software voor animatie, modelleren, simulatie en rendering.

Betaalbare ontwikkelsoftware voor game design voor indie-ontwikkelaars.

Gratis testversie (Engels)
Abonneren (Engels)

In het kort

  • Verwezenlijk uw visie met modellering, animatie, belichting en VFX met uitgebreide 3D-software.
  • Een professionele 3D-tool met een prijs die gunstig is voor het budget van een indie game-ontwikkelaar.

Betaal voor wat u gebruikt met de nieuwste versie van Maya, met lagere aanschafkosten, online 1-op-1-ondersteuning en toegang tot eerdere versies. Meer informatie.

Maandelijks    

Jaarlijks    

Meerdere jaren (2 jaar)    

Meerdere jaren (3 jaar)    

Sculpting-toolset

Shape Authoring-workflow

Versnelde NEX-modelleringsworkflow

Tool voor het verkleinen van veelhoeken

Rand- en ringlussen

Ondersteuning voor OpenSubdiv

Tools voor symmetrie op basis van topologie

Quad Draw-tool

Multicut-tool

Kleurselectie

Markeringseffecten van Maya

Nieuwe UV-workflows

3D-integratie ontvouwen

Ondersteuning voor meerdere UV-sets

UV-sets per voorbeeld

Tool voor textuurverven in 3D

Bibliotheek met procedurele texturen voor Substance

Procedurele 2D- en 3D-texturen

Ondersteuning van PSD-bestanden

Kaarten overbrengen

Turtle-texture baking

Time Editor

Bijgewerkte graph editor

Editor voor dope-sheets

HumanIK full-body-animatiesysteem

Quick Rig

Evaluatie van parallelle rigs

Onbeperkt aantal animatielagen

Twee animatielagen

Key-tool op basis van set

Bewerkbare bewegingspaden

ATOM-animatiebestand opslaan en laden

Beperkingen voor punt

Beperkingen voor doel

Beperkingen voor oriëntatie

Beperkingen voor bovenliggende items

Beperkingen voor poolvector

Beperkingen voor schaal

Beperkingen voor geometrische items

Beperkingen voor normale waarde

Beperkingen voor raakpunt

Motion Graphics-toolset    

3D-type

Verbeterde workflow voor de weergave van hoekpunten

Delta Mush-deformer

Niet-lineaire deformer

Lattice-deformer

Blend shape-deformer

Point on curve-deformer

Textuurdeformer

Shrink wrap-deformer

Skinning van geodetische voxels

Heat mat skinning

Tool voor het verven van huidgewichten

Tool voor vervangende geometrie

Maya-spiervervormingssysteem

Kreukeldeformer

Wrap-deformer

Sculpt-deformer

Deformer voor zachte aanpassing

Cluster-deformer

Jiggle-deformer

Wire-deformer

Indeling met meerdere camera's en beheertools

Clips in afspeellijst van Sequencer bewerken

Vetkrijt

Arnold-renderer

Render Setup

Vector-renderer

Venster voor hardwarerendering

Interactive photorealistic renderer (IPR)

Toon Shader

Tijdelijke uitschakeling van Viewport-renderer van derden

Tools voor Hypershade en Visor

ShaderFX

Kleurbeheer

Ondersteuning van Microsoft DirectX 11

Realtime shadereffecten van DX11

Ondersteuning van HLSL en CgFX

Bifrost-platform voor procedurele effecten

Arbitraire, primitieve XGen-generator

Vloeiende effecten van Maya

Maya Fur

Maya nHair

Maya nParticles

Maya nCloth

Starre en vloeiende lichaamsdynamiek

Bullet physics

MEL-scripting

Python-scripttaal

Aangepaste invoegtoepassingen schrijven met SDK

Aangepaste Maya-objecten maken

Gebruikersinterface aanpassen voor systeemeigen tools

Microsoft .NET API-ondersteuning

Invoegtoepassingen en tools van derden laden

Aangepaste objecten en invoegtoepassingen schrijven met de Maya C++ API

Aangepaste gebruikersinterfacetools maken met Qt development framework

Viewport 2.0 API

Koppeling met Stingray-engine.

Verzenden naar Unity-export

Verzenden naar Unreal-export

Verzenden naar Mudbox-export

Tool voor het exporteren van games

Cloud-integratie

Knooppunteditor

Bestandsverwijzingen

Ondersteuning voor Alembic

Tools voor het samenstellen van scènes

Automatisch 3D-camera's volgen

Gebruikersinterface voor de editor voor bestandspaden

Microsoft Windows

Mac OS X

Linux