Asset 12 Asset 10 Asset 15 Asset 15 autodesk_icon_font_04_06_16_kl Asset 11 autodesk_icon_font_04_06_16_kl autodesk_icon_font_1_18_17_start_over-01

Keyboard ALT + g to toggle grid overlay

Voordelen voor abonnees

Voordelen voor abonnees

Met een abonnement op Autodesk-producten beschikt u over de meest flexibele en kosteneffectieve manier om uw ontwerp-, engineering- en softwareprogramma's te gebruiken en te beheren.

Alle producten weergeven

Heeft u al een abonnement?

Meld u aan om te verlengen of naar uw account te gaan.

Verlengen via een reseller

DIT IS WAT U KRIJGT ALS U EEN ABONNEMENT NEEMT

Meer keuze dan ooit tevoren voor afzonderlijke gebruikers, teams en bedrijven

Van eenmansbedrijf tot multinational: Autodesk biedt u de flexibiliteit om een abonnementsoptie te kiezen die perfect aansluit bij uw werkprocessen.

Flexibele termijnen

Autodesk is toegankelijker dan ooit tevoren, door termijnen van een maand, kwartaal*, jaar of meerdere jaren.

  • Betaal voor uw software op basis van de verwachte gebruiksduur
  • Meer grip op veranderende softwarebehoeften en uw budget
  • Calculeer de softwarekosten op projectbasis
  • Probeer nieuwe programma's zonder grote investeringen vooraf

Toegangsopties voor één gebruiker of meerdere gebruikers

  • Toegang voor één gebruiker: de beste optie als de software slechts door één persoon zal worden gebruikt
  • Toegang voor meerdere gebruikers*: ideaal voor situaties met meerdere gebruikers of waarin softwarelicenties door meerdere personen moeten worden gedeeld
  • * Optie niet online beschikbaar; alleen beschikbaar via een geautoriseerde reseller.

Toegang tot de nieuwste software

Als u een abonnement neemt, krijgt u direct toegang tot de meest recente productreleases en -verbeteringen.

  • Verhoog uw productiviteit door altijd de meest recente technologie te gebruiken, in plaats van te moeten wachten tot de volgende versie uitkomt
  • Werk uw software direct bij of kies een geschikt tijdstip voor uw gehele team
  • Bij veel abonnementen op desktopproducten (waarbij de software op uw computer staat, niet in de cloud) is er optionele toegang tot Autodesk-cloudservices beschikbaar, zoals compute-intensieve rendering.

Meer over updates en releases

Alle cloudservices weergeven

Meer informatie over cloudservices (Engels)

Technische ondersteuning

Wij helpen u graag om problemen snel op te lossen. Iedere abonnee heeft toegang tot:

  • Specialistische Autodesk-ondersteuning: u kunt een telefoongesprek inplannen en ondersteuning krijgen via chat (beperkt beschikbaar) of e-mail
  • Hulp op afstand: laat problemen oplossen via een beveiligde verbinding
  • Online hulpbronnen: toegang tot onze database met hulpbronnen, met onder andere Help-bestanden, zelfstudies, trainingsvideo's en gebruikersforums

Gebruik uw software overal en krijg toegang tot eerdere versies

Hulpmiddelen voor beheerders

Uw abonnement op Autodesk-producten biedt vereenvoudigde configuratiemogelijkheden en geoptimaliseerd gebruikersbeheer, zodat u zich geen zorgen hoeft te maken over uw software en zich kunt concentreren op waar het écht om gaat: ontwerpen en creëren.

Met de gebruiksvriendelijke beheertools beheert u softwarelicenties, seats en gebruik gemakkelijk en efficiënt via uw Autodesk-account.

Meer informatie over beheertools

  • Veelgestelde vragen

    Moet ik verbonden zijn met internet om mijn desktopsoftware-abonnement te kunnen gebruiken?

    Voor de meeste desktopproducten met abonnement hoeft u niet online te zijn om uw software te kunnen gebruiken. De software wordt uitgevoerd op uw computer, niet op het web. U moet echter wel elke 30 dagen verbinding maken met internet, zodat we uw software up-to-date kunnen houden en kunnen controleren of uw abonnement nog steeds geldig is. U heeft bovendien een internetverbinding nodig om uw software te kunnen installeren en activeren.

    Sommige softwareproducten geven ook toegang tot cloudservices die niet op uw computer zijn geïnstalleerd. Voorbeelden hiervan zijn optionele services zoals cloudrendering, samenwerkingsprogramma's en beveiligde opslag. Daarnaast bieden we ook bepaalde producten die uitsluitend beschikbaar zijn als cloudservice. Voor producten die in de cloud werken, is altijd een internetverbinding nodig.

    Ontvang ik per e-mail een herinnering voordat mijn abonnement automatisch wordt verlengd?

    Ja, voor een- en meerjarige abonnementen sturen we u per e-mail een herinnering vóór de datum van de automatische verlenging. Voor verlengingen op maandbasis sturen we geen herinnering per e-mail.

    Kan ik mijn abonnement vóór de einddatum annuleren?

    U kunt uw abonnement altijd beëindigen. Als u dit binnen 30 dagen na aankoop doet, krijgt u het volledige aankoopbedrag terug. U kunt ook naar de verlengingsinstellingen in uw Autodesk-account gaan en automatische verlenging stopzetten. Tot het moment waarop het abonnement op uw software en services verloopt, behoudt u hier volledige toegang toe.

Klanten die al eerder een permanente licentie hebben aangeschaft in combinatie met een Maintenance Subscription (nu ´onderhoudsplan´ genoemd), blijven ook in de toekomst van dezelfde voordelen profiteren.

Mogelijk zijn niet alle abonnementsvoordelen beschikbaar voor alle producten of services in alle talen en/of regio's. De abonnementsprogramma's zijn onderworpen aan de geldende Autodesk-abonnementsvoorwaarden en/of Autodesk-servicevoorwaarden.