ACCOUNTBEHEER VOOR BEHEERDERS

Producten en plannen upgraden


U kunt een LT-product upgraden naar een volledig product. Als uw product deel uitmaakt van een branchecollectie, kunt u upgraden naar een collectie. Zie Overstappen op een collectie (Engelstalig) voor meer informatie. 

 

Als uw abonnement een Standard-plan heeft, kunt u upgraden naar een Premium-plan.

Een product upgraden

Upgrade naar een branchecollectie of van een LT-product naar een volledig product. De manier waarop u upgradet, is afhankelijk van hoe u uw abonnement hebt aangeschaft.

 

Uw branchecollectie instellen

 

Meestal hoeven uw gebruikers hun software niet opnieuw te installeren. En u hoeft de serienummers niet bij te werken, tenzij u een upgrade hebt uitgevoerd vanaf een stand-alone product uit 2019 of eerder. Als u het serienummer bijwerkt, kan dit resulteren in de fout Ongeldig serienummer. In het zeldzame geval dat u uw serienummer moet bijwerken, zie Een serienummer bijwerken.

 

Opmerking: Als u zich via een Autodesk-verkoopmedewerker of een reseller abonneert op een ander product, overstapt van een Design & Creation Suite en uw huidige abonnement is verlopen, moet u de software opnieuw installeren.

Bijgewerkte producten toewijzen

Uw gebruikers kunnen de oude software 30 dagen na de besteldatum blijven gebruiken wanneer u de overstap voltooit. Zoek in uw account naar instructies om u door het inruilproces te leiden.

  1. Wijs producttoegang toe aan het nieuwe abonnement. U kunt filters gebruiken om gebruikers op overeenkomst te sorteren.

  2. (optioneel) Verwijder gebruikers uit het oorspronkelijke abonnement.

Voor nieuwe producten ontvangen uw gebruikers een e-mail waarmee ze zich kunnen aanmelden bij hun account om producten te downloaden.

Upgraden naar een Premium-plan

Beheerders kunnen upgraden naar een Premium-plan voor meer beheerfuncties en ondersteuningsopties. Raadpleeg Autodesk-plannen om Standard en Premium te vergelijken en de Veelgestelde vragen over plannen voor vragen over prijzen en in aanmerking komende producten.


We staan voor u klaar

Raadpleeg onze bronnen om de productdocumentatie of artikelen over probleemoplossing te vinden die u nodig hebt om een probleem op te lossen. Als u er niet uitkomt, geeft uw abonnement u het recht om contact op te nemen met een ondersteuningsmedewerker.