Named user licensing (licenties voor benoemde gebruikers) is afhankelijk van de identiteitsgegevens en licentieservices van Autodesk om gebruikers toegang te geven tot hun software. We streven ernaar de gevolgen voor klanten van serviceonderbreking of -prestaties te beperken door hoge beschikbaarheid (Engelstalig) te behouden.
Wat gebeurt er als ik de identiteitsservice niet kan bereiken vanwege een technisch probleem met Autodesk?
Als de identiteitsdienst neer is en er geen geldig toegangsteken (dat tot één uur duurt) is, kunt u niet voor authentiek verklaren en tot het product toegang hebben.
Wat gebeurt er als ik de licentieservice niet kan bereiken vanwege een technische kwestie met Autodesk?
Als u het product voor de eerste vergunning start, ontvangt u een tijdelijke licentie die u maximaal vier uur kunt gebruiken. Als het probleem niet binnen vier uur is opgelost, krijgt u een andere tijdelijke licentie. Nadat de licentieservice weer in gebruik is, krijgt u automatisch uw licentie.
Als u het product al hebt geopend, kunt u het product tot 24 uur blijven gebruiken. Als het probleem niet binnen 24 uur is opgelost, krijgt u een tijdelijke licentie. Nadat de licentieservice weer in gebruik is, krijgt u automatisch uw licentie.