Beheerders kunnen gebruikers toevoegen aan en verwijderen uit hun Autodesk-account. Om gebruikers toegang te geven tot Autodesk-producten en -services, kunt u ze afzonderlijk uitnodigen of bulksgewijs importeren. Uitgenodigde gebruikers ontvangen een bevestigingsmail met een link om een account aan te maken met hun eigen e-mailadres en wachtwoord. In hun account kunnen ze producten downloaden en toegang krijgen tot ondersteuning, hoewel klanten met Premium- en Enterprise-plannen de toegang tot beheerders kunnen beperken.
Opmerking: Als u een netwerklicentie (voor meerdere gebruikers) hebt, worden de gebruikers het product niet in hun Autodesk-account weergegeven.
Als u een Premium- of Enterprise-plan met SSO (Single Sign-On) hebt, kunnen gebruikers automatisch worden toegevoegd. Zodra SSO voor uw domein is ingeschakeld, heeft elke gebruiker die zonder een bestaand Autodesk-account op uw domein kan worden geverifieerd, een account gemaakt en toegevoegd aan de Autodesk-tenant van het bedrijf.
Voor elk van de volgende procedures meldt u zich eerst aan bij uw Autodesk-account op manage.autodesk.com.