In het Autodesk-account kunnen beheerders de toegang tot producten en services toewijzen en verwijderen wanneer dat nodig is.
Opmerking: nadat u een nieuw product hebt aangeschaft, kan het twee uur duren (vanaf het moment van betaling) voordat het in uw Autodesk-account verschijnt. Neem contact op met Autodesk Support als het product na twee uur nog niet is verschenen.
Toewijzingen kunnen op drie manieren worden gedaan:
- Op product Beheerders kiezen producten en wijzen gebruikers toe.
- Op gebruiker. Beheerders kiezen gebruikers en wijzen producten toe aan hen.
- Op groep. Beheerders maken groepen aan en wijzen producten toe aan de gehele groep.
Opmerking: beheerders die klassiek gebruikersbeheer gebruiken, kunnen alleen producten en services toewijzen en verwijderen per gebruiker. Zie Producten en services toewijzen en verwijderen in klassiek gebruikersbeheer.
Opmerking: primaire, secundaire en SSO-beheerders kunnen de toewijzing van toegang aan gebruikers toewijzen en verwijderen. Voor meer informatie over de rollen van beheerders, zie Gebruikersbeheer-beheerdersrollen.