Basisprincipes voor accountbeheer

Overzicht van facturering en bestellingen


Vanuit het gedeelte Facturering en bestellingen van uw Autodesk-account kunt u abonnementen en overeenkomsten bekijken en beheren, informatie over komende betalingen bekijken en uw bestelgeschiedenis bekijken.

 

Navigatievenster voor facturering en bestellingen in Autodesk-account

Uw interacties met Facturering en bestellingen kunnen afhankelijk zijn van de manier waarop uw software is aangeschaft (online rechtstreeks bij Autodesk of via een reseller) en wie de softwareaankopen in uw organisatie beheert (uzelf, een koper, een overeenkomstbeheerder of een beheerder).


Hulp nodig? Vraag het aan de Autodesk-assistent!

De assistent kan je helpen om antwoorden te krijgen of contact op te nemen met een medewerker.


Welk ondersteuningsniveau hebt u?

De verschillende abonnementen bieden verschillende categorieën ondersteuning. Kom erachter wat het ondersteuningsniveau voor uw abonnement is.

Ondersteuningsniveaus bekijken