Basisprincipes voor accountbeheer

E-mailverificatie


Om uw account te beschermen en fraude te voorkomen, moet u uw identiteit verifiëren en bevestigen per e-mail wanneer u zich voor het eerst aanmeldt. Als u geen toegang hebt tot het e-mailadres dat is gekoppeld aan het account, kunt u contact opnemen met de eigenaar van het account en deze vragen de verificatie te voltooien (door op de link in de e-mail te klikken).

Als u de e-mailverificatie niet ontvangt:

(Het kan enkele minuten duren voordat u de e-mail ontvangt.)

  • Controleer de map met spam/ongewenste e-mail. Het e-mailadres van de afzender is noreply@mail.accounts.autodesk.com.
  • Als de e-mail niet in de map met spam/ongewenste e-mail staat, klikt u op Opnieuw versturen op het verificatiescherm.
  • Als u nog steeds problemen ondervindt, neemt u contact op met ondersteuning.

Als u de e-mail ontvangt, maar de verificatielink niet werkt:


Hulp nodig?

Vertel ons over uw probleem en vind de beste ondersteuningsoptie.